sreda, 5. oktober 2011

Polpeti iz bučk

Ja letos je dobra letina bučk... kljub toči v juliju in suši. Nekaj jih je pospravljeno v zmrzovalniku, kar dosti smo jih letos pojedli v raznih prilogah, kremnih juhah. Še zmeraj je tako, da določene osebe v našem gospodinjstvu buče "pikajo", jih ne jedo, ker... pač jih ne :-)
Moja Tinkara počasi stopa v svet kuharic in eno soboto je, pod budnim očesom učiteljice takole pripravljala bučne polpete.

Bučke je naribala in posolila ( kot vidite nismo lupile... tako smo zbirčne Metke pretentale, da so špinačni)


Dodamo 2 jajci, malo kisle smetane, malo naribanega sira, malo kosmičev ( vse po občutku, namesto kosmičev lahk odamo malo pšeničnega zdroba, izpustimo sir inp.)


Dobro premešamo vse skupaj


In potem nadevamo na, s peki papirjem, obložen pekač in naredimo "polplete"


Hop v pečico, da se lepo zapečejo....mhmhm če kakšen ostane ga brez slabe vesti damo v zmrzovalnik... kakšen dan, ko smo brez ideje in časa za kosilo še kako prav pridejo.

Bili so odlični... dober tek, če boste preizkusili recept!








8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Izgledaju odlično i jakoo njamii!

Hvala na prijedlogu, spremit ću ih mojim curama, pusa:)

Simona pravi ...

Kak fajn recept. Zagotovo ga bom preiskusila

ne_samo pravi ...

Meni tudi všeč. Moja poletna verzija je veliko bolj "lahka" za želodec: bučke, sol in koruzna moka, to je dovolj, da drži kupčke skupaj, pa v nizko količino olja v ponvici. Vsekakor pa preskusim še tvojo verzijo!

MarikaGabez pravi ...

Super recept!
Spet me zavajaš. Sem zadnjič naredila tisto tvoje pecivo s piškotnim dnom in slivami .... zelo okusno. Pa sem pozabila slikat.

Vladuška pravi ...

He he, kako je včasih prerosto prepričati koga v nekaj druga. Dobro sta buče 'oblekli' v špinačo in verjamem, da so zelo slastni.

Hali pravi ...

Marika,kakšno zavajanje, nekaj moramo jesti, ne :-) Hvala vsem za komentarje!

Nena pravi ...

hm tole moram pokazat moji kitajčici....mogoče ji prodam ;)

Kefa pravi ...

Mi obožujemo bučne polpetke...res je dober recept.

papa Kefa***

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca