petek, 28. oktober 2011

Razpoke in fimo

Zadnjič sem nekaj brskala po spletu in med drugimi stvarmi našla tudi navodila kako narediti "razpokan" obesek. Seveda sem na hitro preletela navodila, potem me je pa eno jutro kar prijelo, da bi to poskusila narediti...Mmhmhmhm kaj vem tako na pamet, kolikor sem se spomnila, sem vzela prvo načeto fimo, ki mi je prišla pod prste, se jezila, ker se je tako drobila, jo končno spravila skozi pašta mašino v enem kosu in naredila en obesek na hitro, zelo na hitro. Pred peko sem premazala obesek s pearl prahom.


Nekaj navodil in postopkov sem našla še tukaj in tukaj  postopek z lističi.
Še bom povadila, s kakšno drugo barvo, kjer bi morda prišle razpoke bolj do izraza. Če poskusi tudi kdo od vas bom vesela, če bo prilepil link do izdelka :-)

2 komentarja:

Nena pravi ...

uau hud obesek. zdaj hrem pa še navodila brat :)

A... nakit pravi ...

super izgleda! :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca