sobota, 12. maj 2012

Nakit 1

Seveda je po prvem poskusu prišel na vrsto tudi drugi.Tu mi je bilo mogoče malce lažje, saj sem potrebovala čisto posebno barvno kombinacijo, takšno, ki bi pasala k tej prekrasni toaletni torbici, ki sem jo kupila v Vili darili za mojo prijateljico, ki je praznovala rojstni dan.


Takole sem vadila




In se na koncu odločila, da podarim tole, zraven je bil še prstan

In seveda so tu še ostanki...



Lepo soboto vam želim in ne pozabite se prijaviti, če želite kakšno ogrlico...

8 komentarjev:

Damjana Ž. pravi ...

Tile svoji trenengi so vse boljši. ko vidim take stvari, me prime, da bi tudi jaz znala fimat :)))

Karmen pravi ...

Zelo lepi izdelki so nastali, jaz sem zadnjič prvič poskusila s fimo maso in povem katastrofa.

Tanja E. pravi ...

Uau, tudi te barve so enkratne in prav čudovito ti uspeva tole "igranje". LP:)

Marina pravi ...

waaa kera odbita kombinacija barv... Uf še boljša kot prejšnja...

Pozdravček iz Nemčije...pappa

Simona pravi ...

Super "vaja". Krasni izdelki so nastali.

Jasmina pravi ...

Super izdelki! Barve so čudovite ter odlična kombinacija k torbici!

Saša pravi ...

Super barvna kombinacija. Čisto moje barve. Super. Čestitke.

Andreja pravi ...

Ta ki si jo podarila, je bila res najboljši izbor.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca