četrtek, 10. maj 2012

Poročna čestitka

V roza -zeleni barvi, so bile želje, s srčkom in prstanoma.

Najprej sem bila malo skeptična zaradi kombinacija barv, ampak ko je bila končana, mi je bila pa všeč.


Vijuge na podlagi sem embosirala s "hologramskih" prahom, ki da en tak zanimiv efekt. Pikice na sredini rožic pa so narejene s tekočimi perlami.

Tako ena serija čestitkarskih izdelkov je za mano, ta teden že veselo mečkam fimo in ustvarjam poletni nakit, med drugim me je ujela tudi tehnika Julie Picarello. In mislim, da je čas, da spet nekomu podarim kakšen kos nakita. Kaj pravite? Ste za? Ne hodite predaleč :-)

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

To je pa res zanimiva kombinacija za poročno čestitko, ampak zakaj pa ne. No, me že firbec kakšen bo nakit.

HRANDICA pravi ...

Kombinacija za pomladno poroko. Zakaj pa ne!

Alenka pravi ...

Meni je tudi všeč! Ti si vedno tako pridna in polna energije! res te občudujem!

Andreja pravi ...

Tudi meni je ta barvna kombinacija všeč. SEdaj pa si že na fimu - pridna.

Janja pravi ...

Lepa je in res zelo primerna za pomladno poroko. Lp

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...