sobota, 4. januar 2014

Izziv # 98 - Božični čas

Tako-talnicile so rekle punce v Craf-talnici

In tako sem oblekla male čokoladice v snežake, že od lani, ko smo ga dobili v obliki čestitke , mi je rojil po glavi :-)

Kar nekaj idej sem našla tukaj...


In ker so šli kot darilca, sem naredila še žepke, kamor sem dodala še dve vrečki čaja...





In zraven še snežak


In mislim, da sem zaključila z božičnim ustvarjanjem leta 2013. Mmhmhm mogoče bi bilo zanimivo narediti vsak mesec 5 novoletnih voščilnic, tja do decembra bi se nabral zajeten kupček :-)

19 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Tale ideja je pa tudi meni všeč.Lepo si naredila.Kar se pa tiče izdelovanja novoletnih voščilnic ,se pa tudi jaz strinjam s tvojim predlogom.
Lp Urška

Mojca pravi ...

uau kako srčkani snežakci! zelo krasno izgledajo. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti snežački,
vesela druščina zimskih junakov
lp Tamara

vilinke pravi ...

Super darilca!!! Bi se kar postavila v vrsto za obdarovanje ;)
LP, Vilinke

Klara pravi ...

Simpatična darilca... :)

Danica pravi ...

Hali se strinjam s teboj glede čestitk. Tuo jaz ponavljam vsako leto to pesem, vendar mi do sedaj še ni uspelo narediti vsak mesec par voščilnic za določen namen "recimo novo leto":)
Tvoji snežački so pa tako simpatični, da si jih bom zapomnila za naslednje leto, ko se bomo zopet obdarovali:)
Lp Danica

HRANDICA pravi ...

Ti si res ena tak fejst punca, ki izdeluje ena taka fejst darila in idej ti res ne zmanjka. Hvala!

Biljana pravi ...

Pridna, zelo! Super je.

Ne-Ja pravi ...

Super ideja! Bo uporabljena ob prvi priliki :).

LP,
Jerneja

Vladuška pravi ...

Tole prav fletno zgleda in je za vsakogar dobrodošlo darilce.

Anonimni pravi ...

Kako prikupna darilca. Ideja s snežaki je že romala v moj nabor idej ;)

Pozdravček, B.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Darilca skrite čokoladice so mi všeč (bodo drugo leto za ponucat), čajne vrečke so pa itak vedno dobrodošlo darilo.
5 voščilnic vsak mesec x 12 = nobenega matra na koncu leta. Pametna ideja. čao

Andreja pravi ...

Super ideja in vse skupaj izgleda čudovito! Lepo si se lotila božičnega izziva :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

oldpunca pravi ...

Darilca so zares lepa in domiselna :-) Pozdravljam idejo o izdelavi prazničnih voščilnic čez celo leto. Meni ziher ne bo uspelo :-)

iris-irena pravi ...

lepo si skombinirala. jaz sem jih letos tudi delala, pa so snežaki-čokolade naleteli na veliko navdušenje.
izdelava voščilnic skozi vse leto je super ideja in suzy se je že drži od lani.
lp

moi pravi ...

Lušna darilca. Tudi meni so padli v oči ti snežaki, ko sem jih videla na Pinterestu.

Hiška iz papirja pravi ...

O super, hvala za link, to si moram shraniti za naslednje leto :) Prav luštna sladka darilca so nastala.
Lp, Maja

Janja pravi ...

Krasna darilca si pripravila.
Hvala, ker sodeluješ na 98. izzivu CRAFT-alnice. Lp

BojaMoja pravi ...

:) čisti cukr :) tako oblika, kot vsebina :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca