petek, 24. januar 2014

Ljubezen je v zraku...

Moj ustvarjalni kotiček ima dba kraka; eden je namenjen papirju in temu primernih izdelkov, drug je namenjen nakirkanju, fimanju inp. Zadnje čase me vleče bolj k levemu - papirnemu ;-). A tudi na desnem se vsaj 1x tedensko nekaj dogaja, saj imam za izdelat 70 darilc za eno okroglo obletnico. Ker je številka res velika, sem si zadala, da vsaj 1x na teden naredim nekaj v tej smeri, da se ne naveličam in da bodo izdelki vsakokrat malce drugačni.
Ja prav ste ugotovili, še nekaj časa vam ne morem pokazat darilc, tja do konca marca boste morali počakati, da slavljenka preda darilca svojim povabljencem. Ampak stranski produkt vam pa lahko pokažem. Žal mi je zmučkati še kakšen košček vzorčka, zato nastanejo kakšni uhani, prstani.






Srčki, rdeča barva=ljubezen...






... in en narobe obrnjen prstan...




Takole izgleda na prstu...
Meni je všeč malce drugače, nestandardno.

Preživite krasen prvi zimski vikend v tem letu. Narava je natresla malce veselja otrokom in čisto pikico skrbi odraslim :-)

9 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Zelo mi je vsec ta barvna kombinacija v razlcnih variacijah.

*Urška* pravi ...

Super.
Lp Urška

vilinke pravi ...

Hvala za prečudovita darila, zelo sem se razveselila !!!
Ja, tudi jaz lahko potrdim, da je prstav v živo fenomenalen in nekaj posebnega ;)
LP, Vilinke

MOJCA BOŽIČ pravi ...

70 darilc pa ni tako malo. Pa konec marca bomo tudi že "jutri". Nakit je pa krasen. Tega si sigurno delala s pomočjo soli, ali ne! čao

Ne-Ja pravi ...

Super so tile "stranski" produkti :). Komaj čakam da vidim glavni izdelek.

papa
Jerneja

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

To ljubezen je prav čutiti skozi tvoj post. Krasni izdelki
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Že stranski proizvodi so krasni, kakšni bodo šele ta glavni :-) Všeč mi je barvna kombinacija.

Martina pravi ...

Vrlo lijep nakit a i boje su baš dobre. Sviđa mi se.
Lp, Martina

Mnemosine pravi ...

Krasne barve...fuuul mi je všeč izmenjujoča prevlada ene ali druge barve :D

HF

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca