sreda, 12. februar 2014

Čestitki za kolesarja in ribiča

... oba za 40 let...

Kolesar si bo kupil kolo, zato žepki za denar in bone :-)







In še ena za bodočega štiridesetletnika, ki rad ribari. Ribiški brezrokavnik, baje ga vsak tapravi ribič ima ;-)


Trnki in vabe...



In fotke so slabe, ker je šla še vroča od doma :-)
In čestitke Tini, ki je danes prav fletno ujela  zlato medaljo. Bravo, bravo za vse naše športnike. Navijamo naprej, ne?

14 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Vedno se dobro znajdes z razlicnimi tematikami in tale ribiski brezrokavnik je super.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Brezrokavnik je brezhiben. Vsebuje vse, kar rabijo pravi ribiči. Bravo. čao

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

V pravi navdih si mi
obe voščilnici sta lepi,
ribiška zmaga v mojih očeh
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Obe sta fenomenalni, vendar tudi men bolj očara telovnik. Ideja, ki je zelo uporabna :)

Renata pravi ...

Ribiška, kot bi jo snel z obešalnika. Zelo lepa, tudi prva ne zaostaja.

moi pravi ...

Pri vas pa so same okrogle. Lušni obe, posebno pa se mi dopade fishbone pri ribiču :)

Hiška iz papirja pravi ...

Obe sta super, se pa tudi jaz pridružujem predhodim komentarjem - ribiška zmaga!

oldpunca pravi ...

Tale ribiški brezrokavnik je totalni zmagovalec! Kolesarja si postavila k prehudi konkurenci, čeprav je tudi kolesarska voščilnica zelo lepa :-)

Martina pravi ...

Ti s nepresušno vrelo ideja. Svaka čast, obje čestitke su odlične.
Lp, Martina

Janja pravi ...

Obe sta zelo lepi. Pri brezrokavniku so me navdušili dodatki :). Lp

Kefa pravi ...

Zelo zelo zelo izvirne

Simona pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Simona pravi ...

Seveda ga ima. Kar pridi pogledat za naše jezero, kot da so uniformirani. :o)
Super sta obe voščitki.

Andreja pravi ...

Zelo lepi voščilnici sta nastali!
Veliko sem zamudila pri tebi, a vse bom nadoknadila!
Pozdravček

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca