torek, 25. februar 2014

Patchwork čestitke

Sem napisala že včeraj, da porabljam ostanke. Ostanke papirja, ki jih je polna škatla - manjših koščkov in še v eni mapi, kjer so večji kosi, primerni tudi za kakšno ozadje. En mini, mini delček teh ostankov sem porabila danes zjutraj za ozdelavo teh dveh čestitk.

Ko sem na mojem ljubem Pinterestu videla tole čestitko, sem vedela, da jo bom kaj kmalu poskusila narediti tudi jaz.

Nastali sta dve...ena v rjavih odtenkih




In eno v nežnih roza - zelenih  odtenkih...




Všeč sta mi in mislim, da bo nastala še kakšna. Ostankov je še in še :-)

Hvala za vse komentarje in uživajte v  počitnicah, tisti jih imamo. Jaz začnem jutri... .

16 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Zopet super poraba materiala in fenomenalni voščilnici :). Uživaj na počitnicah!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Dobro si se znašla, všeč so mi šivi, ki so narejeni na roke. uživaj na počitnicah, jaz že!!! (samo kaj ko bodo tako hitro minile)

Mojca pravi ...

Joj ne boš verjela, ampak tudi mene čaka tole ... tok enih lepih koščkov, ki čakajo da jih sestavim :) tvoje so zeloooo lepe. lp

Kefa pravi ...

OOO,super poraba ostankov. Zelo lepe so.
Uživaj na počitnicah, za nas jih je že konec :(

Renata pravi ...

Dobra ideja za ostanke, pa še super izgled. Uživaj na počitnicah.

lp.

Hiška iz papirja pravi ...

Glede na količino ostankov bi lahko naredila kar zajeten kupček takšnih voščilnic :) Obe sta čudoviti, fino da si dodala še kolaček in napis. Je pa moralo biti tole kar zamudno, preden sestaviš vse koščke in narišeš vse šive, ampak ideja pa krasna :)

Simona pravi ...

Fenomenalni sta!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Super ideja, zelo sta mi všeč!

Kristina pravi ...

Enkratni - tudi meni je ta ideja padla v oči, ko sem jo videla na Pinterestu. Super všeč mi je tvoja izvedba.

vilinke pravi ...

Ful dobra ideja za vse te koščke papirja ki mi ga je škoda vreči proč. Bom morala jaz tudi kaj takega probati.
LP Vilinke

mihaela pravi ...

Odlična ideja in izvedba! Tudi meni se kopičijo koščki, ki jih je tako težko vreči stran! Mogoče te pa enkrat vzamem za inspiracijo.

Adrijana Knez pravi ...

Kot so vse moje predhodnice zapisale: super poraba ostankov...in nimam kaj dodati. Morda to, da mi je za odtenek bolj všeč nežen odtenek. Tudi mi že uživamo drugi dan počitnic. Lep preostanek počitnic in pozdravček, Jana

Nena pravi ...

ja super si porabila ostane...a jih še kaj rabiš :)

oldpunca pravi ...

Pridna punca, da tako lepo porabiš ostanke. Voščilnici sta res lepi. Ne mi reči, da si to vse šivala z roko! Kapo dol :-)

moi pravi ...

Super ideja da porabiš ostanke ;)

Danica pravi ...

Super krpanke si naredila in mi dala idejo kako naj porabim ostanke!!!
Yes, hitro na delo ;)
Lp Danica

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca