petek, 14. marec 2014

Izziv # 103 - vintage roses - 2

Še en ačestitka, pomladno zelena za tokratni izziv na CRAFT-alnici.

Zelena, zelena kot pomlad...


 Še notranja stran, kjer se skriva napis in metulj


In pomlad je res tu, saj jutri otvorimo sezono štantkanja v Celju, na našem starem mestu, pred Osrednjo knjižnico. Ta teden sem bila zelo pridna in sem v moji ustvarjalnici ustvarjala sto na uro. Nakit, prav pogrešala sem že... Pokažem naslednji teden, če boste imeli čas in voljo pa se oglasite jutri od 9. do 13. ure v Celje. In me seveda pocukajte za rokav, da kakšno rečemo :-)


.

16 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Ta zeleno-bela čestitka kar žari od pomladi. Lepo si jo naredila. Uživajte na soncu.

Mojca pravi ...

Res lepa spomladanska, cvetoča :) LP

Janja pravi ...

Zelo lepo si jo sestavila.
Hvala, ker si se nam pridružila na 103. izzivu CRAFT-alnice. Lp

moi pravi ...

Sploh ne dvomim, da si bila pridna in boš imela veliko izdelkov na ponudbi.
Zelim vam veliko obiskovalcev.

vilinke pravi ...

SPET JE NASTALA ENA LEPA ZELENKA ;)LEPO VEREME IN VELIKO OBISKOVALCEV TI ŽELIM ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vreme ti bo jutri služilo, če bo pa še "plodno" bo pa še bolj fino. Voščilnica je pa res prav pomladna. čao

Adrijana Knez pravi ...

Preprosto čudovita: manj je več :)...pozdravček, Jana

*Urška* pravi ...

Zelo mi je všeč.Čisto pomladno zelena.
LP,Urška

oldpunca pravi ...

Kako mi je všeč! Res znaš čudovito sestaviti voščilnico.
Uživaj jutri na sejmu. Želim ti veliko kupcev :-)

Martina pravi ...

Čestitka je vrlo lijepa. Sretno na sajmu.
Lp, MArtina

Goga pravi ...

Krasna, tako pomladansko zelena. Zelo mi je všeč metulj s pavsasto- prosojnimi krili v notranjosti.
Hvala in pozdravček od Lili

Danica pravi ...

Lepa pomladanska! šeč mi je notranji del voščilnice.
Lp Danica

Simona pravi ...

Hali, krasna je in upam, da bo sejem uspel.

Ne-Ja pravi ...

Joj, jaz na Štajerskem in ne gledam objav... šmetna in tale drva :(.

Upam, da je sejem uspel, čestitka pa je res prav pomladno zelena :)

Andreja pravi ...

Verjetno ste se imeli lepo, tudi vreme vam je bilo naklonjeno :-))
Lepa voščilnica je nastala!
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici in ... Srečno!

Hiška iz papirja pravi ...

Kako lepe pomladno sveže barve, pa še notranjost je prav luštna z okroglo štampiljko in metuljem iz paus papirja.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca