sreda, 5. marec 2014

Ko me inspirira #23

Tina nas je tokrat izzvala s čisto posebno tematiko.
Navdušila notranjost čestitke, ki jo je izdelala Danica. Ja včasih si res mislimo, da v notranjost paše le zapis dobrih želja. Ampak veste kakšno presenečenje je, ko dobiš čestitko, jo odpreš in te poleg želja v notranjosti čaka še presenečenje.

Tako sem jaz izdelala čestitko za okroglo obletnico očeta moje prijateljice. Grozdje je tako hvaležem motiv ;-)





Tako, smo že pri sredi in sredini tedna. Počasi misli že uhajajo proti vikendu, kaj?



17 komentarjev:

moi pravi ...

Krasno si okrasila notranjost, res da poseben čar čestitki.
Glede vikenda pa se mi że ves teden pripravljamo nanj ;)))

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Notranjost pri tebi ni bila nikoli problem. To že kar nekaj časa občudujem pri tebi. Še malo pa bo vikend, pa potem še en vikend.... potem bodo pa kmalu spet počitnice in poletje ... ej , še malo pa bo treba spet jelko krasit. čao

vesna pravi ...

Zelo lepa.

Vladuška pravi ...

Res je vse skupaj povsem drugace, ko je okrasena tudi notranjost. Lepo si tole naredila in vesela sem, da sva te tudi tokrat nagovorili z izzivom.

Biljana pravi ...

Čudovita je!

Danica pravi ...

Wau, to pa je dodelano tudi znotri .
Zelo lepo.
Lp Danica

mihaela pravi ...

Super izgleda! In tole je res presenečenje, ko odpreš čestitko!

Adrijana Knez pravi ...

Ko odpreš tako čudovito voščilnico, ostaneš brez besed. Čudovito si jo okrasila. In res je - včasih posvečamo premalo pozornosti notranjosti. Bo pa od zdaj naprej drugače! pozdravček,Jana

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Wauuuu
dih jemajoča
super je
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Ti vedno posvetiš pozornost in dodelaš tudi notranjost :). Se pa strinjam z univerzalnostjo trte - paše k mladim in starim ne glede na spol.

oldpunca pravi ...

Ti se pa res vedno potrudiš in okrasiš tudi notranjost čestitke. Tudi tokrat ti je vrhunsko upelo. Krasna moška čestitka je nastala.

vilinke pravi ...

Tvoje česitke so vedno super okrašene tudi v notranjosti ;) pri tej si se še posebej potrudila ;)čudovito ;)

Martina pravi ...

Odlična je . Jako lijepe kombinacije.
Lp, Martina

Simona pravi ...

Super si tole skombinirala in gospod je bo zagotovo vesel.

Janja pravi ...

Zelo lepo si okrasila voščilnico v celoti. Lp

Metuljčica pravi ...

Se strinjam, tudi notranjost je pomembna in ti si jo prelepo izdelala. Lepa voščilnica.

Tina pravi ...

Hali, zelo mi je všeč, da si v notranjosti odtisnila ime! To se mi zdi, da prejemniku res veliko pomeni. Pa vse je tako lepo...kot vedno pri tebi. Hvala, ker si se nama pridružila.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca