četrtek, 24. julij 2014

Čestitka za krst in prvi rojstni dan

Naj bo kar ena čestitka inv barvah Bayerna za katera navijata starša :-)



In sem naredila :-) Naročnica je bila vesela, jaz pa tudi nekako zadovoljna, čeprav sem bila najprej malo skeptična, za prvi rojstni dan in krst, bi naredila kaj nežnega, cartastega.

6 komentarjev:

Adrijana Knez pravi ...

Super si skombinirala krst in roj. dan. Všeč mi je notranjost ;))
lp, Jana

oldpunca pravi ...

Saj je nežna in cartasta. Pa še starša jo imata malo zase :-))

Martina pravi ...

Baš je slatka.
Lp, Martina

Helena pravi ...

Dve v enem. Super in zelo lepo narejena.

Vladuška pravi ...

Saj je tudi tako nezno in cart :)

Martina pravi ...

Super ti je uspela. Krasna je. Všeč mi je tudi notranjost in zanimiv način odpiranja.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca