sobota, 5. julij 2014

Poročni čestitki

Sobota je očitno namenjena poročnim čestitkam.

Tokrat dve.

Ena v obliki kuverte...

Prva stran golobčka...



...in zadnja za bon oz. evre za darilo...


In tale vijola, malo večja od velikosti A5



Mmhhm tako velik prostor je kar težko zapolniti, sem ugotovila :-)


Na notranji strani žepek za denar


In verz...



In srečno mladoporočencem :-)





9 komentarjev:

vilinke pravi ...

Te voščilnice v obliki kuverte so res primerne za poroko in izgledajo zelo romantično in elegantno. Meni je tudi uspelo eno naredit in morem priznat, da jih bom naredila še več, ker ni dosti dela z njimi in izgledajo fantastično.
LP Vilinke

katarina pravi ...

Lepi voščilnici! Tudi sama sem v zadnjem času naredila kar nekaj kuvert. Pri njih mi je všeč, ker so enostavne za naredit in z malo dodatki postanejo zelo lepi izdelki. Seveda pa tudi voščilnica ne zaostaja. Lepo si je sestavila.

oldpunca pravi ...

Vedno tako lepo okrasiš kuvertice. Super všeč mi je. Tudi vošćilnica je zelo lepa.

Goga pravi ...

Tudi pri tebi se sezona porok še ni končala :). Lepo si okrasila kuverto in tisto malo večjo. Dobro ti je uspelo zapolniti veliko površino.
Pozdravček Lili

Vladuška pravi ...

Sobot aje res bila namenjena porocnim voscilnicam, tudi jaz sem jo izdelovala :) Vsec sta mi kombinaciji barv. Lepo si naredila.

Nataša pravi ...

Čudovite voščilnice. Meni je druga še bolj všeč.
Bi pa vprašala, ali so kje na spletu navodila za voščilnico kuverto? Hvala za odgovor in še veliko čudovitih čestitk.

Hali pravi ...

Nataša, ena navodila za kuverto so tukaj: http://www.ustvarjalnidotik.si/blog/ovojnica-za-darilni-bon/#.U7pmspSSx8o

Simona pravi ...

Obe sta čisto poročno krasni!

Ne-Ja pravi ...

Občudujem te tvoje poročne kuvertice in sem na tem, da jo tudi sama naredim, ma še zbiram pogum. Da si tako lepo dodelala A5 format je WAW :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca