nedelja, 8. februar 2015

Roza čestitka

Ta nežna čestitka paše v ta zimski čas. Narava ujeta v mehko belino mi je bila inspiracija.

V ozadju čipke, ki izgledajo kot okno ( zdaj na fotografiji vidim) in rože...



Notranjost...


Čestitka je šla na Koroško, k moji prijateljici/sošolki iz študentskih časov. Komaj čakam, da se spet kaj vidimo in počvekamo :-)



14 komentarjev:

Danica pravi ...

Mmm zelo lepa nežna. Všeč mi je kako si uporabila čipko. Jaz jih imam zelo rada :)
Lp Danica

Mojca pravi ...

čudovita, elegantna! lp

Unknown pravi ...

Vauuu, čudovita je ;)
Lp, Larisa

Unknown pravi ...

cudovito:))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lepa rozika
lp Tamara

Helena pravi ...

Nežna in zelo elegantna je.

Simona pravi ...

Hali, krasna je! Hkrati pa - vse najboljše za tvoj dan! Upam, da lepo praznuješ - dvojno - kulturno in rojstnodnevno!

oldpunca pravi ...

Zelo lepa in zelo nežna čestitka. :-) Super si uporabila čipko.

Andreja pravi ...

Krasna rozika in predvsem zelo nežna :-)) Lepo si jo sestavila!

moi pravi ...

Res je nežna.

vilinke pravi ...

Lepa, ta prava za vse nas punce ;)

Adrijana Knez pravi ...

Zelo lepo si ujela naravo skozi okno. Drobne rožice spominjajo na snežinke ;))
Lep začetek novega tedna ti želim, Jana

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pri Simoni sem zasledila čestitko...če je to res, vse najboljše tudi z moje strani.
Voščilnica pa res paše v ta sneg in sonček, kar sije od čipke in nežne vijola barve. čao

Ne-Ja pravi ...

Barva in čipka naredita voščilnico posebno. Tisti drobni cvetki v čipki pa takao lepo sovpadajo s šopkom v ospredju - všečkam, pa čeprav je roza ;).

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca