torek, 17. februar 2015

Zaljubljeni slonček

...in nagrada :-)

Srček - kazalo in še malce sladkorčkov za zraven dobi....



 Vladka pošlji naslov, da lahko gredo srčki na pot...

In Tina me je včeraj s svojo mavrico navdihnila za tale tagec :-) Zaljubljeni slonček, ki ga prijavljam na Vladkin in Tinin izziv Ko me inspirira #34




In komaj čakam, da si privoščim kakšno novo rezalno šablono, ki jo je Tina oblikovala za Rayher :-)

10 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Čestitke Vladki! Slonček je pa zelooo mavrično cart :). No pa zaljubljen je tudi na polno - všečkam ;)

Renata pravi ...

Kako kjuti slonček, srčki, mavrica, krasen tagec.

Danica pravi ...

Čestitke Vladki.
Tag z zaljubljenim slončkom si prav lepo naredila. Všeč mi je.
LP Danica

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitke Vladki, inspiracija je bila prava. čao

Valerija pravi ...

Zelo lep tagec, tudi mene so Tinine mavrice prav navdušile, moram preizkusiti tudi sma.
Čestitke nagrajenki.

Vladuška pravi ...

Hvala punce. Kakšno lepo presenečenje. Danes je očitno moj dan. HVALA Hali. Pošljem mail

Vladuška pravi ...

Od vzhičenosti sem pozabila pokomentirat tega lušnega zaljubljnega slončka :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitke Vladki,
slonček je pa prva liga
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Srečnica Vladka. :-) Čestitke!
Tvoj zaljubljeni slonček pa je super simpatičen. Krasno ozadje si mu naredila. :-))

Unknown pravi ...

oooo bravo izrebanki:)))
slončič zelo pipi:))

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca