ponedeljek, 23. marec 2015

Čestitke za moške

Upam, da se lepo preživeli vikend. Moj je bil krasen, v soboto sejem ( hvala vsem za lepe želje, jaz sem bila zelo zadovoljna), sicer je bilo brrr mrzlo  (pihalo) ampak sme se potem doma malo pogrela in spočila. Nedelja pa... nič nedeljska, sonce naju je zvabilo ven na prva pomladanska opravila. Fajn je, otvorili tudi teraso :-)

Nekaj "moških" čestitk vam pokažem danes... Za zalogo, ko je kriza in je potrebno dat kaj na hitro iz rok :-)







Uživajte!

8 komentarjev:

Unknown pravi ...

ups tale flaska:))) posrecena:)))

oldpunca pravi ...

Lepo zalogo moških voščilnic si pripravila. Vse tri so mi zelo všeč. :-) Prave barve za fante si zbrala.

vilinke pravi ...

Ta prave moške, super ideje ;)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Za moške mi je vedno tako težko kaj izdelati, ti pa, kot vidim, s tem nimaš težav! ;) Vse so zelo lepe!

helena pravi ...

Lepo ti je tole uspelo in z moškimi je vedno križ (tu mislim na voščilnice) :):). Tista druga s steklenico mi je pa še posebej všeč.

Vladuška pravi ...

Flaška je tudi mene navdušila, saj zgleda tako, kot bi bila prepletena z vrvico. Dobro zalogo imaš.

Helena pravi ...

Zelo lepe so in tudi mene je navdušila steklenička :)

Ne-Ja pravi ...

Vse pohvale za tele moške ideje - so fantastične in znajo tudi meni kdaj priti prav :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca