sreda, 11. marec 2015

Marčevski izziv - Drugačna osnova

V mesecu marcu želijo na blogu Ustvarjalnega dotika drugačno osnovo. Bila sem srečna izžrebanka izziva meseca februarja, darilca sem že prejela in zato še tukaj - hvala Ustvarjalnemu dotiku za darilo, za izzive za vse lepe stvari, ki se dobijo v trgovinici, za prijaznost, ustrežljivost...

Naročila za Luka je prišlo kot naročeno za ustvarjanje netipične čestitke, saj je babi za svojega vnuka želela zloženko...
Nogometna, ker je strasten nogometaš...



 Žepek za denar...





Iz trgovine Ustvarjalni dotik je kovinska šablona trava (joy) modra distress blazinica.

6 komentarjev:

Janja pravi ...

Lepa zloženka. Prava za fantička. Lp

oldpunca pravi ...

Čudovita zloženka in prav fantovsko okrašena. :-))

Helena pravi ...

Zelo lepo zloženko - voščilnico si naredila. Všeč mi je razgibanost in primerni dodatki.

Stampiljke pravi ...

Luštna fantovska zloženka :) Všeč so mi barvne kombinacije. Hvala za sodelovanje v našem izzivu, Barbara iz Ustvarjalnega dotika

Čarovnije z male kmetije pravi ...

luštna res! Tole se mi zdi, je bilo kar težko narest, takšno zloženko. Meni so netipične voščilnice zelo všeč, a se mi zdijo kar zalogaj :)

Ne-Ja pravi ...

Pravo pravcato fuzbalersko zloženko si naštimala - všečkam!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca