ponedeljek, 13. julij 2015

3x 60 let

Dve hudomušni, čisto osebni s fotografijami slavljenca, z dodatki, ki sem jih morala umestiti na fotke - z osebami in stvarmi :-) Me zanima, če najdete ;-)







In še ena, ki je bila narejena ekspresno hitro, saj se je že pošteno mudilo :-). Izrez grozdja je nov in nisem točno vedela kaj in kako, drugič bom dele barvno izrezala in potem sestavila...zdaj ni bilo časa :-)

Grozd sem potem "dodelala" s krogci in še nekaj jagod sem premazala z glossy accents crackle.

Prijeten skok v nov delovni teden :-)

3 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super čestitke 3x60
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Mislim, da ima mladenič pri šestdesetih rad fejst punce, pa pivo in da je gasilec. :-) In da živi v oblakih. Sem zluftala? :-))) Super si vse sestavila. Tudi druga z grozdom mi je všeč. Takšna čisto taprava fantovska je. :-))

Vladuška pravi ...

Mislim, da je Sonja odlično povedala kaj vse skriva tvoj izdelek. Fajn si tole skombinirala in tudi tale grozdna je všečna.

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...