sobota, 25. julij 2015

Zloženka za novorojenčka

Pred dvema letoma, sem izdelala škatlico za njegovo starejšo sestrico, zdaj sem dobila spet nalogo, da izdelam kaj posebnega za malega človečka, ki jbo delal družbo veliki sestrici Juliji :-)

In sem se spomnila na zloženko in v notranjosti krasno pesmico Ksenije Šoster Olmer...Novorojenčku na pot




 Tinini copatki...


In razprta z vsemi stranmi...





4 komentarji:

Janja pravi ...

Sem pogledala nekaj objav za nazaj, ki sem jih zamudila. Vsi izdelki so zelo lepi. Kompletek s hortenzijo še posebej. Lp

oldpunca pravi ...

O, kako ljubka zloženka! Lepo si jo okrasila. :-)

Adrijana Knez pravi ...

Čudovitka...saj veš, da mi je zelooo všeč ;)
Pozdravček, Jana

Tina Z. pravi ...

kako krasna zloženka, vse te šablone so mi tako všeč.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca