petek, 18. november 2016

Domača naloga 2

Tinina domača naloga s plastično mapico, bleščicami in smrečko me je navdušila in sem morala narediti. Ampak včeraj smo imeli doma elektronski mrk - ni bilo interneta, tv, tako da sem kar malo spominu pote naredila. Pa bo tršica povedala, če sem si dobro zapomnila. No vse sigurno ne, saj sem že pri prvi naredila nekaj napak :-) Ampak mi je vseeno všeč, samo malo preveč snega mi je zapadlo :-)



Pri drugem sem uporabila hiške in smrečke Najlepšega para in hiška stoji na hribčku, kjer je manj snega zapadlo :-)


In oba skupaj...sigurno bo nastal še kakšen. Ampak veste kaj, spet bom morala v šoping, nimam primernih washijev :-)


 

10 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vsak uržah je dober, da se odpravimo v šoping.....ko je pa tako lušno zapravljat!!!! Saj so ti trakovi v redu ampak imaš prav, kakšen drug, ki ga imajo v trgovini bi bil sigurno boljši.... Tudi naravo sneg včasih preveč pobeli...na te stvari pa res nimamo nobene moči in pri teh žepkih je ravno tako...vsulo se jih je ravno prav!?? Meni so obe prav všeč in res je to ena nova zanimiva stvar, ki smo se jo naučile v mali šoli.

Helena pravi ...

Naloga opravljena z odliko! Oba sta krasna in lepo zasnežena. V šoping bom morala tudi sama, če bom hotela opraviti nalogo, saj premorem le en trakec :)

Nataša pravi ...

Super izvedena domača naloga. Zelo so lepe.

Andreja pravi ...

Super si opravila z domačo nalogo in naredila čudovite prozorne zimske idile :-)) Krasno si jih sestavila.

moi pravi ...

Lušna zimska tageca si naredila. Da le ne bo pri nas tako nasnežilo.
Trakci pa vedno primanjkujejo. Lahko pa prideš k meni pogledat, če ti pride kateri prav. ;)

Tina Z. pravi ...

vau, prav pravljična sta.

oldpunca pravi ...

Ijej, kako lepa tageca! :-) Ti pa res najdeš izgovor za šoping. :-)))

Vladuška pravi ...

Tudi po spominu ti je super šlo od rok in odlično si opravila z domačo nalogo.

Keti's Projects pravi ...

Ste se vse zagreble z domačimi nalogami. Da res hvala bogu, da sem tudi sama naredila (doslej) eno, da bom lahko v vašem razredu tudi naslednje leto ;-)

Tina pravi ...

Hali...to je pa še petka za dober spomin. Čudovito ljubki sta!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca