ponedeljek, 14. november 2016

Voščilnice za ženske



 Sem združila pod eno objavo, saj so vse tako nežne. Prva je za štiridesetletnico, ki je praznovala v petek.




 

Tale je za gospo, ki bo praznovala 50 in ima rada modo in je rada modno oblečena. Slika sprintana iz neta in kombinirana z rožicami in perjem.




Tale je pa v bistvu narejena kot diploma, za uspešno izgubljene kilograme... tko malo za hec, je rekla naročnica...




In na koncu naj vam samo zaželim prekrasen ponedeljek :-)



8 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tale diploma me zanima...za uspešno hujšarijo....tole je pa ideja...si jo bom prišparala in vsaj 1x na leto si jo bom sama sebi podarila:-))....
Tudi drugi dve nista švoh, čeprav sem na tisto anoreksično dečvo kar mal postrani pogledala...prav grdo je suha....a ni res???? Tole pa že malo diši po foušariji:-))....(pogovarjam se sama s seboj, sorry)...Mojca, dihaj, globoko dihaj in ne misli na to....diploma diploma diploma

moi pravi ...

:)))))))) se še smejim Mojcinemu komentarju ;)
Vse 3 so lepe, nežne in elegantne, tretja pa še malo hudomušna ;)
A to si mislila kot ogledalo?

Hali pravi ...

Mopjca :-) ja kaj češ takle mamo. Moi ja, kot ogledalo :-)

Nataša pravi ...

Vau, lepe vse :)

Helena pravi ...

Lepo jih je videti skupaj in takoj se ve, komu so namenjene. Krasno sestavljene, polne nežnosti in elegance.

Vladuška pravi ...

Te so pa res prave ženstvene. Lepo si jih naredila. In tale zadnja je res posrečena še zraven :)

Vladuška pravi ...

Hali naj se ti kar tukaj zahvalim za krasno mix media obešanko. Z velikim veseljem jo dam na ogled. Mi je polepšala dan. HVALA :)

oldpunca pravi ...

Zelo lepe so in nežne. Res ženstvene. Dobra fora mi je tazadnja. Si moram zapomniti. :-)
Tudi iz Lotmerka en velik HVALA za obešanko. <3

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca