torek, 13. december 2016

Kaširana platna drugič

Še dva vam pokažem, ki sta si podobna... zimska v zeleni oz. pistacija zeleni...
To je šlo v škatlo za mačka v žaklju, ko smo s eprejšnji teden dobile na prednovoletnem srečanju z bivšimi sodelavkami. Tudi po dobrih petnajstih letih se vsaj 3x na leto dobimo; osmi marec, jesenski pohod in prednovoletno srečanje. To je obvezno, včasih pa tudi vmes, to so trenutki, ki štejejo in čeprav se dogo ne vidimo, so naša druženja zmeraj smeha polna in polna dobre energije.



Tale je pa šla v topel dom naše Majde :-)



6 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čakaj no, a boš nehala skrivat moje komentarje, ravno zdaj sem kliknila in bila vsa happy, da mi je uspelo in da imam samo še 5 babnica za obiskat, pa že prileti s tvoje strani...Kaj naj spet napišem pod te tvoje slikce...ma daj no, samo umiram, ko jih gledam, ti boš pa ravadila ljudi okoli sebe, ker bodo vsako leto želeli VEČ VEČ VEČ in še lepše....pa saj lepše že ne more bit...alo galerijo odpret, vabila natisnit,...pa bom imela izgovor, da pridem v Štore.
Samo še to: kje nabavljaš ta kaširana platna??? Hvala.

Helena pravi ...

Hali, lepo, da se še vedno dobivate z bivšimi sodelavkami. Verjamem, da so vaša srečanja nepozabna.
Obe platni sta enkratni in postajaš oz. si že prava mojstrica v tem.

Anonimni pravi ...

Iiiiiii moje je tudi tu - ravno včeraj sem se srečala z bivšimi sodelavkami in ena izmed njih, ki je izžrebala moje darilce, je prejela platno narejeno na podlagi tvojega čudovitega darilca!!! Spet dokaz, da je vse povezano :-) Glede izdelave - naredila sem veliko začetniških napak a se ne bom vdala, ker se na napakah učimo, kajne??? Iz zdaj vidim, koliko različnih si naredila - eden lepši od drugega - meni namenjen pa seveda NAJlepši :-)
En velik objem, Majda

Mojca - jaz sem jih kupila v Celju, v Artu, a sem pokupila vso zalogo :-) Zdaj imaš tri razloge, da obiščeš Štajersko: Hali in Štore, Art in Celje ter Majda - tudi jaz sem blizu doma ;-)))

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ha ha ha...hvala lepa...tole je pa sladka ponudba.....

Tina Z. pravi ...

kakšne umetnine ti delaš ... in to na turbo pogon, pa si predstavljam, da je s tem ogromno dela ...

Vladuška pravi ...

Čudovita so ta tvoja platna.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca