petek, 3. februar 2017

5. teden

 Pa smo že pri objavi petega sklopa voščilnic. Tudi tokrat sem se držala izziva, ki so ga zastavile na Christmas card throwdown, barvni izziv je bil tokrat.


Rjav papir je recikliran  - tulec, ki ostane od zavijalnega papirja...

 

In četica šestih :-) 

 

Se že veselim novega izziva :-)

10 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oh kako sem kimala pri vsaki, ki je napisala, da bo naredila vsak teden kakšno novoletno?????!!!!! TUDI JAZ!!! TUDI JAZ!!!!TUDI JAZ!!!! Figo pasjo...samo ne vprašaj, koliko sem jih naredila od novega leta do zdaj (5, mogoče 6)....uh kako veliko...toliko jih ti narediš dopoldne, potem je pa še ena runda popoldne!!!! Pridna, ni kaj, ne dohajam te in lepo da se vsaj ena novoletna škatla polni. Moja selitev "delavnice" se bliža koncu, potem pa ne bo več izgovora!! Ja itak!!!
Tale izziv sem sicer gledala ampak mi barva nekako ne potegne...je žal ne znam skombinirat...tvoja mi je pa všeč...preprosta in zelo všečna.

Vladuška pravi ...

Zelo lepa in prav zimska je tale kombinacija barv in zelo so mi všeč.

Helena pravi ...

Hali, super ti gre in škatla se hitro polni. Tudi ta serija je enkratna. Barvna kombinacija ti zelo leži. Všeč so mi gumbi na vrhu zvonca.

AlisonC pravi ...

A good way to use the colours. They are very pretty and buttons are always cute on cards.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Keti's Projects pravi ...

Lepeeee. Sem se pa nasmejala ob Mojcinem komentarju, ker mislim, da je ona že 1 škatlo pred nami od lani ;-) Čeprav smo tudi me letos kar pridne.

Fabiola pravi ...

Sobre et charmante Hali, cette carte est paisible et originale, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

Andreja pravi ...

ooo kako luštne voščilnice si naredila :-)) Krasno si skombinirala barve in jih lepo sestavila.
Hvala ti, ker si se nam spet pridružila na našem izzivu pri Christmas Card Throwdown.

Paper Lily Leaf pravi ...

So sweet! I love the finishing touch of the cute button. Thanks for joining us at CCT, April x

Maja pravi ...

Zelo lepe! Vidim, da ti ta barvna kombinacija "leži", da si naredila še en kupček.

Deborah Frings pravi ...

A perfectly simple design that is really pretty. I love the ornate bell and the tiny button on top. Great to see the set of six too! Thanks so much for playing along with our colour challenge at CCT. Deborah, DT.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca