ponedeljek, 13. februar 2017

Ko me inspirira #55

  
 Vladka in Tina sta nam dali nov izziv - Pavs papir. Jaz osebno se redko spomnim nanj, da bi ga uporabila pri svojih izdelkih. Ne vem zakaj, saj so izdelki z njim prav krasni in dajo eno posebno noto.

Navdih jima je bila Majdina sožalnica

Jaz sem izdelala voščilnico za rojstni dan. Ja od zadnjič mi je ostalo še nekaj sestavljenih vrtnic, takole je res hitro potem izdelati voščilnico, če so nekatere stvari pripravljene že vnaprej...





 

Voščilnico prijavim k Tini in tudi v galerijo meseca februarja ( bordura, kvadrat s šivi  - Najlepši par)

7 komentarjev:

Helena pravi ...

Lepa in nežna prva stran, pa še notranjost je skrbno izdelana.
Ja, če je nekaj stvari že pripravljenih, potem gre delo hitro od rok.

Vladuška pravi ...

Nežna, lepa in paus papir res doda eno posebno noto. Hvala, da si se nama pridružila.

Majda pravi ...

Krasna je in ponovno sem navdušena nad notranjostjo!!!
Hvala, ker si podelila mojo :-)
Objem na daljavo, Majda

Renata pravi ...

Zelo lepa.

oldpunca pravi ...

Nežna, elegantna in zelo lepa voščilnica. :-) Vse pohvale tudi za lepo okrašeno notranjost.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si uporabila sestavljen cvet. Navdušena sem nad bogato notranjostjo voščilnice!

Tina pravi ...

Prekrasno elegantna je...dve plasti pavs papirja jo tako lepo zaključijo. Hvala, ker si se nama pridružila.

Čestitka za 80 let s harmoniko

Ena čestitka za zelo veselega, pozitivnega in vedno dobrovoljnega Francija :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.