torek, 7. marec 2017

Album za Emo


Letos bo očitno leto albumov in dnevnikov. Danes en, ena objava še čaka in en album za dečka je v izdelavi. Se nič ne pritožujem in odkar sem si nagruntala en sistem, mi gre še kar hitro od rok.

A sistem? No, nič posebnega, da si najprej pripravim vse izrezke, ki jih zlepim, pobarvam, posenčim. Če sem dovolj pametna, pregledam najprej škatlo z izrezki in škatlo z "odpadnim" papirjem in se na ta način rešim še kakšnega manjšega dela. Še pred tem si narežem osnovo, ki jo zluknjam in potem naprej obdelujem - lepim izrezke, čipko, trakove...
Čisto na koncu pa naredim platnici.
 



















3 komentarji:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Joj kako ti na easy pripoveduješ izdelavo albuma...jaz pa že 2 meseca jamram kako ga moram skup zmetat, pa se nisem niti lotila. Teoretično je to zelo ajmfoh, ko je pa treba v prakso spravit, se pa zaštrika....odlašanje...to je pri meni največja težava. Tale je tako enostaven in ravno prav nakrancljan, da bodo slikce prišle lepo do izraza.

Goga pravi ...

Ojoj, a veš, da se sama albuma nisem še nikoli lotila. Se mi zdi tak bav bav. Ti to tako simpl razložiš, ampak pri meni bi se sigurno kaj zalomilo.
Tale punčkast je krasen, ravno prav okrancljan.
Lp Lili

Vladuška pravi ...

Lepa kombinacija papirjev in izrezov. Krasen je.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca