sobota, 25. marec 2017

Štampiljke


 Prejšnji teden so iz daljne Kitajske prišle dvojne štampiljke. V bistvu sploh nisem vedela, koliko veselja so mi prinesle. In veliko sem preizkušala barvnih kombinacij, katere tri barve bi pasale skupaj in jaaa še in še vaje bo potrebne. Nisem še čisto zadovoljna :-)









Ampak vrtnice so najlepše. Lili mi je bila navdih...






Še bom vadila, saj so nam punce na CRAFT-alnici dale en zanimiv izziv - one layer :-)Kot nalašč za odtiskovanje in kombiniranje štampiljk :-)


9 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, prekrasna serija cvetličnih voščilnic. Prav vse so mi všeč in mislim, da ti odtiskovanje že gre odlično.

Goga pravi ...

V preteklem tednu so tudi mene Kitajčki razveselili. Novitete že čakajo prosto popoldne :-).
Ti si se jim pa res posvetila, krasne kombinacije si izbrala. Oranžna mika tudi mene :-).
Lp Lili

Tina Z. pravi ...

prekrasno, tole bi pa kar gledala in gledala ... tudi moje že dolgo čakajo, da jih vzamem v roke ...

Nataša pravi ...

Krasne so.

Keti's Projects pravi ...

Lepo si vadila. Lepe barvne kombinacije. P.s. Jaz imam tudi nekaj za preizkusit v predalu. Morda pa se lotim za ta izziv pri CRAFT-alnici ;-)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

To ti je bila vaja????? Meni je tole delovalo čisto zares, še posebno prva v temno rdeči kombinaciji....Prekrasne so.

Andreja pravi ...

ooo kako so čudovite in zelo lepo si kombinirala barve :-))
Te dni sem tudi sama naredila eno in prav zabavno je bilo kombiniranje.

Vladuška pravi ...

Si pa res pridno vadila in se vidi, da si povsem navdušena nad novo pridobitvijo. Odlično ti gre od rok.

Valentina B pravi ...

Verjame, da so te razveselile. Prav super se podajo v tvojo ustvarjalnico.
Uuf, če je bila tole vaja, kaj šela lahko pričakujemo. Noro, mene so že sedaj navdušile! :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca