sobota, 25. maj 2019

21/2019

Zadnje izzive na CCT lovim za rep in ideje nimam do zadnjega trenutka grrr. Tale maj me je s časom res čisto povozil in toliko stvari sem ustvarila, da moram prav pregledati, kaj še nisem objavila :-)


Tokrat ena čisto posebna ( meni nepoznana tehnika) ERASER




Na blogu je nekaj idej in tudi navodila. Prav luštno je, poskusite




Tole je moj prispevek :-)

10 komentarjev:

Fabiola pravi ...

oh la la que c'est joli Hal, ton paysage est charmant, très jolie utilisation de cette technique, biz

Majda pravi ...

Super izziv, tudi sama se v tej tehniki še nisem preizkusila. Tvoja kolekcija je imenitna - tako zelo spokojna in prinesla bo velikoooo veselja ob praznikih.
Lepo, lepo bodi, Majda

Cvetoči travnik pravi ...

Branka, ponovno si naredila, kot vedno, lepo serijo voščilnic. Mene pa zanima, kaj je pri tem sploh potrebno narediti. Prvič slišim in tudi kot mi ime pove, ne vem, kaj naj radiram:))). Upam, da priskočiš na pomoč:).
Lep pozdrav, Andreja

Zvonka pravi ...

Čudovite so in mogoče se tudi sama lotim te nepoznane tehnike.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zanimiva tehnika....mi je všeč...spet nekaj novega in ....jojjjjjj požrešna sem !!!!

Ne-Ja pravi ...

Zanimiva tehnika in super efekt. O maju pa raje nebi, je tudi meni odbrzel neznano kam mimo mene...

moi pravi ...

Te čisto razumem, tudi pri meni je isto. Nova, zanimiva tehnika in lušni izdelki.

oldpunca pravi ...

O, nova tehnika! :-) Super. Sem se že pri Gogi navduševala nad njo. Ti si spet ustvarila krasno serijo. Ozadje si fantastično poredirala.

ElizStewart pravi ...

Branka... I love the soft dreamy effect you achieved with the graphite. It looks like you did two layers. The soft background, using an eraser to create the snow and snow drifts. The second, stenciling in the snowflakes with a heavier hand. Overall, the card is just beautiful. Thanks so much for the invite to GD this week at 52CCT.

AlisonC pravi ...

You did a great job with this technique! x

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca