torek, 28. maj 2019

Čestitka za petdeset let


 Navdih za to čestitko sem dobila pri Majdi in njeni čestitki s to Tinino čipko, na katero sem kar malo pozabila...



Tako kot na trak, na katerega je odtisnjen vse najboljše...




In ker jo nisem tlačila v kuverto, sem ustvarila še trak...in ja slavljenka ima rada žive barve in rože :-)


4 komentarji:

Valerija pravi ...

Sedaj bo pa po moje kar posijalo sonce... Čudovita je, všeč so mi tople sončne barve in cvetje!

oldpunca pravi ...

Pogled na tole pozitivko pa res paše v današnji deževni dan. Čudovita voščilnica v krasnih barvah.

Zvonka pravi ...

Kako sončna je in polna energije, super.

Tina pravi ...

O, Hali, hvala za to sončno in krasno čestitko.

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...