torek, 2. julij 2019

Česttika z jagodami za 40 let

Ko se kdaj po inspiracijo obrnem na Pinterest, mi padejo v oči črno belo kombinacije z dodatkom še ene barve. Všeč so mi, a potem sama ne znam nekako uporabiti pri mojem ustvarjanju. Tokrat sem se lotila, pa boste povedali, kako mi je uspelo :-)

Mali črn kuža, ki slavljenki lepša dni :-)


In še notranjost...





4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Pa je res veliko jagod, ki zelo lepo pašejo na črno belo ozadje. :-) Fantastična je!

Glenna's craft pravi ...

Super je uspelo ;) Enkratna je!

Zvonka pravi ...

Meni je prav super. In jagod ni nikoli preveč.

Valerija pravi ...

Zelo je lepa. Krasno so ti obrodile jagode :)

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...