petek, 26. julij 2019

Kokošja farma

Včasih dobim tudi malce nenavadne želje in ker imam neskončno rada izzive, se jih zmeraj res z veseljem lotim. V veliko pomoč mi je Pinterest, tudi tokrat je bilo tako. Všeč mi je bil tale hlev s kokošmi, zato sem se lotila ustvarjanja. Šablona, ravnilo in je šlo :-)


Zgradila sem mini farmo, dosti manjšo kot je ta, ki so jo zgradili in naredili tudi uradno otvoritev, kjer je bila čestitka podarjena...


Kokoši in piščanci. Ptičkam Marianne Design sem prirezala rep , da sem dobila male puhaste piščance :-)


V notranjosti pa še in še piščetov :-)










5 komentarjev:

Klara pravi ...

Ooo kako je prisrčna! Super farmo si zgradila!

Majda pravi ...

Izziv si imenitno opravila - naredila si pravi pravcati kokošnjak, mene pa odpeljala v pravljico Kokoška Emilija, pisateljice Svetlane Makarovič - hvala!
En ko - ko na daljavo, Majda

Ne-Ja pravi ...

Branka, tvoje kokoške so tako prisrčne in zaprte v svetoven kokošnjak - ideja in izvedba, da jo vikaš :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Fantastična izvedba kokošje farme ;)

AndrejaM pravi ...

ooo, kako prikupen kokošnjak, poln življenja zunaj in znotraj.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca