sobota, 7. september 2019

36/2019

Že 36 teden, 35 sem izpustila, na CCT je bila pauza, ker je imel avgust pet sobot, mi smo se potepali po Bosni in Črni gori, osem dni intenzivnih počitnic, tisti, ki me spremljate na FB
ste tako lahko spremljali naše potovanje in potem ubijalski teden, se vidi po objavah, ki jih ni, dela na polno povsod.

Ampak nekako sem uspela ustvariti tudi eno praznično voščilnico po skici, ki je tokrat takšna


 
Moja je takšna
 


 
Malce vintage :-)
 

4 komentarji:

Majda pravi ...

Čudovita je ... barve, starinski videz, popolna!
Naj popotniška energija traja in traja ;-)
Prijeten vikend ti želim, Majda

Fabiola pravi ...

quelle jolie scène vintage Branka, du plus bel effet avec cette ambiance, biz

Zvonka pravi ...

Krasna je v svojem vintage stilu.

*Urška* pravi ...

Prav očarana sem nad tole voščilnico.Starinski videz ji da poseben čar.Sedaj pa je res že čas,da tudi sama zaviham rokave in naredim kakšno novoletno.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca