ponedeljek, 23. september 2019

Čestitka in škatlica za sestrin rojstni dan

V četrtek je praznovala moja sestra in ženski del familije se pravi jaz, ona in moja Tinkara smo si naredile eno krasno popoldne in še lepši večer...
 
Pa gremo lepo po vrsti, najprej čestitka, ki sem jo ustvarila po navdihu Tine iz Najlepšega para. Njene ideje so res neprecenljive in tako zelo, zelo dobre


Izdelala sem še škatlico v podobnem stilu, kamor sem dala obesek za ključe  - srček


 
In punce smo popoldan začele v Ljubljani, ob Ljubljanici smo čvekale, se smejale, nekaj pojedle in se potem počasi odpravile do Križank, kjer smo pele in plesale na koncertu Tonija Cetinskega :-) Energija je bila nora, hvala Eventimu za srečno roko pri žrebu tam enkrat julija, kjer sem na nagradni igri dobila dve karti :-)
 



 

 
 

Dan je bil krasen za vse, ne samo za slavljenko :-)

4 komentarji:

Biljana Damjanović pravi ...

To pa je bil super dan! Bravo. Voščilnica je pa nekaj posebnega.

*Urška* pravi ...

Vse najboljše tvoji sestri.Naredila si ji ptrekrasno darilo,ki bo čez leta prekrasen spomin.

Ne-Ja pravi ...

Vse najboljše sestri - voščilnica je fantastična, še dobor da imamo Tino, ki da osnovno idejo in potem možgančki delajo na polno poleg ;). Vidim, da ste si naredile vaš dan/večer :).

oldpunca pravi ...

Vse najboljše slavljenki! Vidim, da ste imele res krasen dan. Čudovito darilo si pripravila svoji sestri. Se mi pa zdi, da je bila Tinina voščilnica z bujnim zelenjem navdih marsikomu. :-) Tvoja izpeljanka mi je zelo všeč.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca