petek, 1. maj 2020

Izziv #6 Naj cveti

Pomlad je res lepa v vseh barvah, cvetenju in ta mesec želimo v Veseli hiški videti ustvarjanje rož, iz papirja, foamirane pene in rože uporabite na voščilnicah ali kakšnih drugih izdelkih. Naj cveti tudi  v naših ustvarjalnicah!

Fotografija osebe Veana R. Rot.

Jaz sem ustvarila rože iz papirja. Odločila sem se za tople, rumeno oranžne barve, ki so mi pasale na osnovo, ki je narvna, iz sosednjega gozda. In v sredini se hihita drobna vila, ki zalica in napis sreča mi je tako lep. Če smo srečni mi, so srečni vsi okoli nas, včasih je potrebno imeti malce sreče, včasih nas sreča poišče sama, včasih se moramo zanjo malo potruditi. 







Pridružite se nam in naj bo maj cvetoč in srečen za vse nas.


6 komentarjev:

ArtMBR pravi ...

Ti si se za to, da smo mi srečni ob pogledu na tvoj šopek, zelo potrudila. Tudi vila je videti srečna med rožicami. Lepe tone si izbrala in poskrbela za raznovrstno in pisano okrasitev Vesele hiške.

Valerija pravi ...

Zelo lepo cvetje v krasnih barvah, ki res pogrejejo in osrečujejo.

Majda pravi ...

Prvi vtis .... zemeljske barve. Drugi .... iiiiiiiiiiiii, poglej jo, drobno nagajivo vilo, ki se sonči med tvojimi pravljično lepimi cveticami :-)
Hvala za navdih spet in spet in naj bo današnji praznični dan.... tebi tako zelo na kožo pisan, Majda

oldpunca pravi ...

Krasne rožice si naredila iz papirja. Oranžno je lepo. In toplo. Mala vila prav lepo paše med cvetje in očitjo ji je lepo tam. :-)

FinArt pravi ...

Kako lušno!!!Navdušena sem nad tvojim okraskom. Tako lepe sončne barve, ki te takoj napolnijo s pozitivno energijo. zelo so mi všeč, ker so na potiskanem papirju. Čudovita inspiracija. pozdrav in objem Janja

VEANA R. pravi ...

Draga Branka krasna ideja ! In te lepe žareče rože verjamem, da res prinašajo srečo. Naj ti sonček žari na tvojih pohodih v naravi. Objem, Veana R.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca