sobota, 29. avgust 2020

35/2020

Ta teden je na 52 CCT premor, saj ima avgust 5 sobot, zato imate za zadnji izziv še teden dni časa, da se prijavite :-)


Jaz sem ustvarila tale tris, ker sem imela ravno čas in da sem malo moje misli usmerila drugam od dnevnih težav ;-)






Dve modri in ena roza, to je to :-)


2 komentarja:

Becca Sadler pravi ...

Hali: that's wonderful you were able to create some more Christmas cards for this upcoming December! I like the clean and simple styling yet they are artsy with the muted inking of the background--like being in a snowstorm yet discovering a bit of sun trying to break through the clouds and falling snow!

Keti's Projects pravi ...

Čudovite so. In ja, včasih je treba preusmeriti fokus od dnevnih težav. Za nov pogled na zadeve ali pa samo za krajši umik. Rabimo to. Pošiljam objem!

Čestitki za obhajilo

  Za sestrici, dvojčici sta nastali ti dve čestitki za prvo obhajilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.