sobota, 1. avgust 2020

IZZIV # 9- JUHU, POČITNICE!

Pa smo že v avgustu in nov izziv v Veseli hiški. Juhuhu počitnice je naslov in čeprav se moje že končujejo, sem že pred odhodom na morje ustvarila tole... mhmhm kako bi imenovala čestitko, oz. lahko jo imamo tudi kot dekoracijo v teh počitniških mesecih.
Že dolgo nisem ustvarjala na ta način in prav vesela sem bila, da sem se spomnila na to obliko :-)


 
 


 

 

 

 






5 komentarjev:

VEANA R. pravi ...

Hali, ne samo oblika, tudi barve, dodatki in ideja so prekrasni ! Tvoja voščilnica je kot svetilnik, ki osvetli dušo in srce. Sem večkrat občudovala vse strani tvoje kreacije in ena je lepša od druge. Bravo ! Lepo se imej ! Veana

Ne-Ja pravi ...

Se po dopišem kar pod Veano - fantastičen poletni okras s spomini na počitnice :).

oldpunca pravi ...

Čudovita poletna namizna dekoracija. Lepo si okrasila vse tri strani. Lepo bodi! Objem, Sonja

Valerija pravi ...

Prekrasen počitniški izdelek. Super oblika in detajli!

Simon Durochefort pravi ...

Ponudba ne-protokolskega posojila
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

E-pošta: simondurochefort@gmail.com
WhatsApp: +33752366330

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca