petek, 19. februar 2021

Čestitki za rojstni dan

Pred kratkim sem dobila na mail eno res lepo povpraševanje oz. prošnjo za izdelavo čestitke. Kot dobrodošlico sodelavki v nov kolektiv in hkrati njen rojstni dan. Oseba je bila opisana na tako lep način in prošnja tako topla, da je bilo ustvarjanje res  v veliko veselje in spoznanje, da še obstajajo kolektivi, kjer so sodelavci tako zelo pozorni, me je navdušilo. Tudi jaz sem v podobnem kolektivu in sem res hvaležna za vse; za pomoč, fizično, moralno podporo, za smeh, veselje, zato, da se prav vsako jutro z veseljem odpravim v službo.





In tale je za petdesetletnika, ki je za darilo dobil... katrco :-)






 

2 komentarja:

moi pravi ...

Tole je pa res razveseljivo, da so še taki kolektivi. Krasno pozitivno čestitko si ji naredila in všeč mi je kako si jo okrasila še znotraj.
Za katrco pa sva se ravno danes z R.jem pogovarjal, da bi jih naj začeli spet delat in to električne 😄

Tina pravi ...

Hali, kako lepo je prebrati o takšnih kolektivih. Voščilnici sta pa naravnost fantastični!

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...