torek, 16. februar 2021

Valentinovi srčki

 V bistvu nisem imela namena ustvarjati ravno srčkov. Ampak Vladkina objava me je vzpodbudila in tako sem v soboto zvečer na enem koncu rezala na drugem pa lepila. In kot bi nekdo nekje vedel, da ustvarjalno mizo res potrebujem, sta prijatelja včeraj poklicala, prišla, zmontirala delovno površino in danes bom že lahko ustvarjala. 

Pa naj najprej pokažem moje ustvarjalno mini kraljestvo... no ni tako zelo mini, ko človek naredi malce reda ( in verjamem, da bo še kakšna reorganizacija, ko bom res začela delati in bom verjetno videla, da kakšno stvar nisem ravno praktično pospravila).


In ker sta David in Katja res ustvarjalna, ustvarjata tudi te zelo lepe in estetke podstavke in svečnike s svečko in vžigalicami. Katja pa ustvarja tudi krasna mazila za ustnice in mila. Tako da, če potrebujete kakšno res lepo in unikatno darilo, se obrnite na MilaKati. Za vse lesene izdelke pa na Davida :-)



In zdaj srčki za moje srčke :-)











7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepo si si uredila kotiček in želim ti več ustvarjalnih užitkov v njem. TVoja variacija src je tudi krasna.

Vladuška pravi ...

Namesto "več" sem mislila veliko ustvarjalnih užitkov :)

Ne-Ja pravi ...

Všeč so mi tvoji srčki, za tako pospravljen ustavarjalni kotiček pa se takoj podpišem ;). Vse dobor v novem domu!

Anja pravi ...

Uf, imaš lepo pospravljeno ;o)

oldpunca pravi ...

Lepo je imeti prijatelje, ki so pripravljeni pomagati, ko jih potrebuješ. :-) Lepo si uredila ustvarjalni kotiček. Srčki so zelo lepi. Veliko lepega v novem domu ti želim. <3

Tina pravi ...

Hali, hvala za povabilo v tvoj kotiček...že vidim koliko veselja bo v njem in koliko lepega bo nastalo.

moi pravi ...

Super si si uredila kotiček. Glede premikanja sem in tja, ti lahko iz prve roke povem, da še zdaj (po 5 letih) premikam :D
Tudi srčki so tako cart.
e vedno čakam, da greš k mami na obisk! :)-

Čestitki za obhajilo

  Za sestrici, dvojčici sta nastali ti dve čestitki za prvo obhajilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.