torek, 16. marec 2021

Rdeča čestitka v škatlici

Ustvarila sem rdečo škatlico z belimi pikami. V sredi je bil prostor za mošnjiček z zapestnico.                

                     

                                                     

Uporabila sem stare in nove šablone Najlepšega para :-) Prav lepo se dopolnjujejo :-)

               


















3 komentarji:

Valerija pravi ...

Čudovita je. Tako krasno si kombinirala vse detajle. Rdeča barva ji krasno pristaja.

*Urška* pravi ...

Se strinjam s teboj,da se šablone Najlepšega para imenitno dopolnjujejo med seboj.Naredila si prekrasno škatlico in lepo si jo opremila.Všeč mi je tudi pikast rdeč papir.

Tina pravi ...

Kako lepa in polna veselja...navdušena sem!

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...