torek, 15. februar 2022

Čestitke za okrogle rojstne dni

 Za pohodnico, za okroglih 50 let... so bile želje moje sodelavke. Pa sem jo naredila in prejšnji teden so se mi usta razlezla v nasmeh, saj sem jo v bistvu naredila sama sebi. Dobro so me nahecali ti moji sodelavci, res sem srečna, fajn ljudi imam okoli sebe...






Tale je bila za gospo, ki je praznovala 90 let. Zelo rada potuje in njeni prijatelji s popotovanj in izletov so ji podarili tole čestitko.






Tale je bila za vinogradnika...






In tale za gospoda, ki rad rešuje križanke in ima veliko veselja z avtomobili. Okroglih 70 je praznoval.

















2 komentarja:

Klara pravi ...

Lepe so! Tista s križanko je pa sploh fina:)

Papirnate radosti pravi ...

Waaw, itak je tvoja najlepša.
Ta s križanko pa raztura, bom idejo kar posvojila če dovoliš :*

Čestitki za obhajilo

  Za sestrici, dvojčici sta nastali ti dve čestitki za prvo obhajilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.