petek, 18. februar 2022

Izziv #304: PTIČKI SE ŽENIJO

 Na Craftalnici poteka izziv Ptički se ženijo. Jaz sem ustvarila venček - pomladno valentinovo obarvan in ga obesila na vrata. Je bil že čas, da zimskega pospravim.







6 komentarjev:

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Majda pravi ...

Kako lepo! Sploh ga nisem opazila ... v živo ;)
Ga pa občudujem sedaj, na daljavo!
Objem, Majda

Zvonka pravi ...

Prekrasen venček si izdelala, z vsemi čudovitimi detajli. Takega bi tudi jaz obesila na vrata.
Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, kjer sem tokrat gostja.

Papirnate radosti pravi ...

Draga moja, tale venček kar kliče po pomladi. In ptiček drži v kljunčku ljubezen ki je potrkala na tvoja vrata. Naj traja <3 Objem

Goga pravi ...

Krasna dekoracija z ptički. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

Andreja pravi ...

Krasna obešanka v obliki srca :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...