petek, 1. julij 2022

Izziv #32 - Poletje

 Pozdravljen julij, mesec, ko bom tudi jaz okušala morje in prvi dopust. Veselim se ga in prav tako me je razveselil paketek, ki nam ga je poslala Marina. Tako se mi je mudilo ustvarjati, da sem pozabila na fotografiranje :-)

Ja, ja prav ste razumeli tema meseca julija je poletje :-)


V veseli pošti iz trgovinice Mavelu, so bile vesele štampiljke Borovničke Maričke in  sladki napisi - štampiljke nekaj sladkega 

In sem ustvarila... nekaj sladkega :-) 

Sveže borovnice sem dala v skodelico, nekaj jih je padlo ven, senčnik poskrbi, da ostanejo sveže in da so rojstnodnevne želje še slajše.





Upam, da se vsi še ne prepustite poletju in v senčki ustvarite kaj poletnega in nam pokažete v galeriji Vesele hiške.

Pokukajte še k MajdiJanji Valeriji in Veani



1 komentar:

Majda pravi ...

Kako imenitno si v voščilnico ujela ... poletje!
Krasno poletno čarovnijo si napletla, zelooooo mi je všeč!
Čudovit vikend ti želim, Majda

Čestitka za 80 let s harmoniko

Ena čestitka za zelo veselega, pozitivnega in vedno dobrovoljnega Francija :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.