četrtek, 4. avgust 2022

Poročni čestitki

 Skoraj teden dni je že, odkar sem prišla iz morskega dopusta. Sončni zahodi Pašmana so še zmeraj najlepši, vzhode sem letos skoraj vse prespala, le enega sem ujela. Leta so me naučila, da moram poslušati svoje telo in letos sem mu privoščila 12 dni počivanja, spanja, branja, plavanja, voda je bila res enkrtna letošnje leto.




In še isti večer, ko sem prispela domov, sem sedla za ustvarjalno mizo in ustvarila poročno čestitko :-) 




Tik pred odhodom na morje, je nastala pa ta













1 komentar:

*Urška* pravi ...

In tako ke tudi prav...se vsekakor strinjam s teboj,damoramo poslusati sebe in svoje telo.Tudi ustvarjala si lepo...obe sta zelo lepi.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca