sreda, 28. junij 2017

Čestitka za sedemdeset let

V bistvu sem imela proste roke, le malce usmeritve okoli barv - da ima slavljenka rada modro.


In takrat, ko imam dosti svobode, me skoraj vedno odnese na vintage sceno, čipke, trganje, "štempljanje" papirja in seveda vrtnice...






Številke s šivi Najlepšega para so res nekaj posebnega...







3 komentarji:

Majda pravi ...

Koliko plasti - krasna je!
Glede osvežujoče pijače skozi počitniške dni - sem za :-))))
Prijazen pozdravček, Majda

Moje drobtinice23 pravi ...

V stilu ustvarjanja sva si kar blizu, le pri hitrosti objavljana ti jaz niti slučajno ne morem slediti :)
Krasna voščilnica, čipka me spominja na pogled v mamino kredenco, ki je krasila rob police :)

Tina pravi ...

Hali, čudovita je. Tako lepo si uporabila različne pripomočke in ustvarila čudovite teksture.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...