torek, 27. junij 2017

Škatlice in voščilnice za krst

Nastale so v zadnjem času, zdaj sem jih zbrala skupaj v eni objavi.

Pa naj bo prva škatla, kjer je na sredini še manjša šatulja, kamor je botra dala verižico.




Tale rumena v obliki kuverte






In tale v obliki knjige za dvojčici...


 




5 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Hali, zelo lepe izdelke si nam zopet pokazala.

Helena pravi ...

Nežno in ljubko.

Keti's Projects pravi ...

Krasne so. Pridna kot vedno. A greš kaj na dopust? Ali imaš toliko objav na zalogi, da te komaj dohajam (spet).

tinkara pravi ...

He he Keti, grem, grem še 14 dni :-)

Hali pravi ...

No to ni bila moja Tinkara, xto sem jaz objavila komentar Keti :-)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...