sreda, 14. junij 2017

Darilne škatlice - hvala

Po jagodnih čestitkah še tri škatlice.


Bi kdo rekel niš posebnega, ampak se z rezanjem kar zamudiš. No, jaz sem itak z vsako stvarjo...včasih si že mislim, da res nič več ne znam narediti hitro in enostavno :-)
Še ena obsesija - gaze, vsepovsod jih dajem in podlagam .-)









Pa še en hvala. Fantje so se fotografirali z učiteljico geografije, ki gre v pokoj. Jaz sem naredila ovitek, kamor so vstavili razvito fotografijo in seveda bodo nekaj tudi napisali..


5 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Luštne škatlice, še posebno vijolična mi je všeč. Tudi za učiteljico si lepo izdelala.

oldpunca pravi ...

Čudovito si okrasila škatlice. :-) Tudi ovitek za sliko je zelo lepo in domiselno izdelan.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Aja, ti si tista, ki je porabila celoletno dostavo gaz po vsej Sloveniji...pa še na Hrvaškem so se tudi pritoževali!?!
Jaz se na njih še spomnim ne ampak res dobro izpade....kot kakšna gnezda v katerih počivajo rožice.

Valentina B pravi ...

Oo meni je tudi gaza takoj padla v oči. Res tako lepo izpade, ampak se nikoli ne spomnim nanjo. ;) Zahvalne škatlice so izjemno lepe. Ravno prav bogato okrašene in besedica hvala z metuljčkom pa je popolna. Meni je zelo všeč! :) Prav tako pa tudi ovitek za učiteljico geografije lepo izpade ter je lepa pozornost. :)

Keti's Projects pravi ...

Luštne škatlice. Tudi gaza mi je všeč. Nisi pa edina, ki si zna zakomplicirat življenje pri ustvarjanju ;-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca