petek, 22. september 2017

38. teden

...in nov izziv na CCT, tokrat barvni...
Na voščilnici je potrebno uporabiti te tri barve...



Se pravi roza, rdeča in zelena...mhmhm nenavadno, kajne?

Jaz sem se odločila za eno preprosto varianto. Bele voščilnice in kot dodatek kupček zavitih daril. Ne bo dolgo, ko bomo pri tem luštnem delu - zavijanje darilc za pod praznično smreko :-)

Idejo sem videla na Pinterestu in takoj mi je padla v oči. Darila sem izrezala iz zahtevanih barv, vse skupaj povezala s pikčastim trakom in evo, nova  serija šestih voščilnic je tu :-)






Prilepim v galerijo na CCT 18- colour challenge




8 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Joj, ne kliči hudiča in novega leta, jaz še z morsko sezono nisem zaključila,ti bi pa že smrekco postavljala. Tole z barvastimi darili je pa lušno....Koliko dobrih in fantastičnih idej se je nabralo v tem "trobarvnem" izzivu!!!!! Kupček pri pridnih se pa veča!!!!!:-))

Keti's Projects pravi ...

Luštneee so. Tudi barve jim pašejo.

Tina Z. pravi ...

Kako simpatično, super ideja.

VEANA R. pravi ...

Zelo luštno in enostavno. Vzbudi željo po odpiranju daril...Lep vikend

Moje drobtinice23 pravi ...

Super si naredila. Všečne.

oldpunca pravi ...

Neverjetna si! :-) Krasna ideja. Čestitke za novi kupček prazničnih. :-)

AlisonC pravi ...

A sweet little stack of presents in these colours. The ribbon is a lovely finishing touch.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Andreja pravi ...

Krasno si uporabila naše barve in naredila všečna darila :-)) Lepa serija voščilnic je nastala.
Hvala ti, ker se spet igraš z nami na našem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...