sreda, 20. september 2017

Čestitka za 50.rojstni dan - škatla presenečenja

Pri izdelavi sem pomislila, kako redko jih izdelujem za rojstni dan. Škatle namreč, za krst in obhajila in poroke morda še največ. In ko sem jo izdelala, sem si zadala nalogo, da se je večkrat lotim. Morda tudi zato, ker sem v zadnjem letu izdelala res ogromno čestitk v obliki kuvert, saj skoraj zmeraj podarjamo denar, bone in je takšna oblika najprimernejša. Ampak škatlica je pa krasen okras tudi potem, ko rojstni dan mine, denar/boni se zapravijo :-)


Zaloga papirja je nora, sama sebe sem  prepričala, da nič več ne "šparam" in se ne sprašujem, kaj pa če? :-)













Uporabila sem šablone in štampiljke Najlepšega para, zato lepim v galerijo meseca septembra.

Čeprav sem kar nekaj časa mislila, da jaz pa ne potrebujem pripomočka za odtis štampiljk ( predvsem me je odbijala visoka cena mistija), sem popustila pod pritiskom, ko je sem v hobby artu našla cenejšo različico. In ja, potrebujem to, sem že ugotovila in nakup je opravičen :-)

9 komentarjev:

moi pravi ...

Čudovita škatlica presenečenja in čudovit papir. Tako nežen, rožnat. Res škoda šparat, ko pa lahko nastane tak krasen okras.
Misti pa je zakon, res.

Tina Z. pravi ...

vau, je prekrasna, prava mojstrica, kakšne barve in dodatki.
meni je bila tudi cena mistija preveč, pa mi je moj naredil domačega iz odsluženega skenerja.

Helena pravi ...

Res nima smisla šparat tako lepih papirjev. Naj še drugi pasejo oči, ko jih občudujejo/mo. Čudovita škatlica, narejena z veliko mere prefinjenosti in elegance.
Pa super za "misti". Nadvse uporaben pripomoček.

Valerija pravi ...

Zelo lepa, nežna in romantična... taka prav v tvojem stilu. Zelo mi je všeč!

Aleksandra pravi ...

Kako nežna škatlica in zelo lepa kombinacija papirjev. Pozdravček Aleksandra

*Urška* pravi ...

Lep papir si izbrala in naredila čudovito škatlico.Tudi sama sem sebi obljubila,da ne bom nič več hrčkala in delala zalog....če mi bo uspelo,bomo pa še videli :)

Tina pravi ...

kako zelo lepa škatlica. Vse pohvale za toliko detajlov in takšno skladnost!

oldpunca pravi ...

He, he, da ne rabiš pripomočka za odtiskovanje? Pa kaj še! :-)))) Saj veš, da so vse novosti nujnoi potrebne. :-)))
Škatlica je čudovita. Romantična in nežna. Zelo lepo si jo okrasila.

Moje drobtinice23 pravi ...

Ha ha ha, se strinjam s Sonjinim komentarjem...seveda rabimo nove stvari :D
Ja čudovita škatlica je prišla izpod tvojih rok.

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...