nedelja, 17. september 2017

Tri voščilnice za rojstni dan

Ko dobim v roke kak papir, ki je močno potiskan, oz. je njegov vzorec tako izrazit, ga kar ne znam nekako uporabiti. Ker pa je pred vrati kar nekaj roj. dni, sem se morala lotiti, kakšne lažje verzije, ne toliko napolnjene, da je primerna za pošiljanje po pošti...





Malce nenavadna kombinacija barv, kaj?




Notranjost eno od voščilnic...







4 komentarji:

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa, pisana druščina voščilnic, ki bo razveseljevala prejemnice. Lep pozdrav, Andreja

moi pravi ...

Tudi sama imam probleme z močnimi barvami potiskanih papirjev, ki takole sekajo v ospredje. S temi rožami si jih lepo postavila nazaj na mesto, kamor spadajo.

Keti's Projects pravi ...

Lepo si se namatrala. Jaz močan vzorec včasih prekrijem s pavsom, ki ga malo "ubije" in mi je potem lažje delat naprej.

Tina Z. pravi ...

juhuhu, in ena tale je moja, hvala ti, krasna je in jaz sem itak norec na potiskane papirje, verjetno imam kje tudi kakšnega podobnega!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca