torek, 26. september 2017

Jagodna margarita

Kdo pravi, da ne more biti tudi na voščilnici za rojstni dan.


Za eno in edino mojo sestrico, ki teče zadnji krog pred okroglo 40. Če ne prej, upam, da to opevano jagodno margarito spijeva ob okrogli obletnici drugo leto :-)
















Uporabljeno je kar nekaj šablon Najlepšega para, zato lepim v galerijo meseca septembra ( pravokotnik, jagode, štampiljke, pentlja...)



6 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

He he he...naj vama tekne...letos in drugo leto, ko bo okrogla. Vse najboljše ji želim.

Helena pravi ...

Predlagam, da že kar letos začneta. Če sodim po tvoji krasni voščilnici, mora biti ta margarita zelo okusna.

*Urška* pravi ...

Tale margarita kar kliče po nazdravljanju.Všeč mi je izvedba voščilke.Vse najboljše tvoji sestri :)

oldpunca pravi ...

Vidve kar nazdravita že letos, pa potem vsako naslednje leto. :-) Zelo mi je všeč, kako si "servirala" kozarec z ohlajeno margarito. :-) Krasna voščilnica.

Andreja pravi ...

ooo kako dobra voščilnica :-)) Všeč mi je kozarec in lepo okrašene jagodke.

Tina pravi ...

Hali, čudovita je! Prav zaluštalo se mi je po poletju :-).

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...