sobota, 5. januar 2019

1/2019

Pa gremo v nove zmage in nove izzive.


Prvič pišem to objavo kot članica ustvarjalnega teama pri 52 Card christmas throwdown. Veselim se ustvarjanja in veselim se sodelovanja, zato lepo vabljene vse, da se nam pridružite.


Prvi izziv nam je dala Andreja in sicer za ogrevanje bomo ustvarjale po skici.




Jaz sem ustvarila eno elegantno, srebrno - sivo kombinacijo z obvezno božično zvezdo.






10 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Hali čestitke za sodelovanje v tako super ekipi, to boste razturale😉. Želim ti veliko ustvarjalnih idej in tako tudi nam, ki nimamo toliko ustvarjalne žilice, včasih malce pomagate. Lep pozdrav Andreja

Goga pravi ...

Jej je luštna. Malo drugačnih barv in ravno zato še lepša. Aja sej jih je spet cela serija. Pridna si.

*Urška* pravi ...

Najprej čestitke za sodelovanje.Že v naprej se veseli tvojih izdelkov in upam,da mi uspe cimveckrat sodelovati.
Krasno serijo si naredila za uvod...takšno s svečanim pridihom.

Zvonka pravi ...

Čestitke za članico DT. Vesela sem, da ste kar 3 Slovenke v njem.
Krasne, elegantne voščilnice si ustvarila.

EK Gorman pravi ...

This is such a sweet collection of cards. Perfect for this week's sketch. I'm so excited that you are joining us on the 52CCT team.

AlisonC pravi ...

A beautiful, simple use of the sketch. Very elegant. x

Valerija pravi ...

O pridna si bila. Lepe so.
Vse dobro v novem letu.

Fabiola pravi ...

une ambiance sobre et élégante, elle est très chic Hali

Andreja pravi ...

Branka, zelo lepo si sledila moji skici in naredila čudovit set prazničnih voščilnic. Vesela sem, da si med nami!

Barbetka pravi ...

Really elegant card in C&S style 😊

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca