ponedeljek, 14. januar 2019

Čestitka za prvi rojstni dan

Zimsko obarvana, kot se spodobi za januarsko dete :-)




Hribi in doline, zasneženi, kamor je babi vtaknila evrčke :-)




Prilepim v galerijo meseca januarja Najlepšega para.

Prekrasen sončen pozdrav!

4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Čudovita zimska rojstnodnevna voščilnica. :-) Všeč mi je barvna kombinacija.

Vladuška pravi ...

Dobro si jo obdelala tako zunaj kot znotraj in kljub zimski tematiki ohranila dekliški izgled. Lepo.

Ne-Ja pravi ...

Zimsko voščilnico v roza barvi uspe narediti pa samo tebi -fenomenalno si se znašla :).

Tina pravi ...

Joooj, kako zelo lepa voščilnica za zimsko dete... navdušena sem!!!

17/2024

                                    Ko sem iskala ene druge šablone, sem v žepku opazila tudi šablono te vasice ( še zaprto) in takoj mi je ...